Σελίδες

Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

πάντα παρών!

Είμαι ο δάσκαλος του παιδιού σου.
Είμαι παρών για να το παραλάβω. Είμαι παρών κι όταν εσύ αργείς να ‘ρθεις γιατί κάτι σου έτυχε … ξέρω, είναι ανθρώπινο.
Είμαι παρών στην τάξη …με τα χίλια μάτια και τα δυο χιλιάδες αυτιά μου.
Είμαι παρών για να του πιάσω το χεράκι όταν ο γραμμούλες χορεύουν.
Είμαι παρών για να του μάθω το “τ-α τα”. Είμαι παρών για να του μάθω τι είναι “αλληλεγγύη”, “ευθύνη”.
Είμαι παρών όταν ρωτάει. Δεν έχω όλες τις απαντήσεις, μα του μαθαίνω πώς να τις αναζητά.
Είμαι παρών όταν ανοίγει η μύτη του, όταν ανεβάζει πυρετό, όταν του βγαίνει το δοντάκι.
Είμαι παρών όταν χρειάζεται βοήθεια και ενθάρρυνση.
Είμαι παρών όταν νιώθει στενοχωρημένο.
Είμαι παρών στην αυλή , στο διάδρομο, στις σκάλες,για να σιγουρευτώ ότι είναι ασφαλές.
Είμαι παρών για να προλάβω ή να διαχειριστώ τους καβγάδες.
Είμαι παρών για να φροντίσω το γρατζουνισμένο γόνατο, να δέσω τα λυμένα κορδόνια, να του θυμίσω να φορέσει ζακέτα ή καπέλο.
Είμαι παρών στα παρασκήνια, για να το καμαρώνω κι εγώ μαζί μ’ εσένα όταν παίζει θέατρο ή τραγουδά ή απαγγέλλει.
Είμαι παρών σ’ όλες τις διδακτικές επισκέψεις, όπου εσύ ίσως και να μην προλαβαίνεις να το πας: στο μουσείο, στη συναυλία, στη βιβλιοθήκη, στο θέατρο, στη φύση, στην εκκλησία.
Είμαι παρών για να αντιληφθώ αν κάποιο πεινάει,πονάει ή ...κάτι χειρότερο.
Είμαι παρών ...
Ξέρεις ότι είμαι παρών ...πάντα παρών!
Μην πιστέψεις κανέναν που θα σου πει το αντίθετο
.

10 σχόλια:

  1. μπραβο για την ωραια αναρτηση σας σας περιμενω στο μπλογκ μου να τα λέμε και απο εκει και να ακουω την γνωμη σας για οσας σας ενδιαφερουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικό!!! Ποιος το γραψε;;;; Το κλέβω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ για τα θετικά σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ καλό!!!Το δανείζομαι΄!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι υπέροχο για ένα γονέα, σαν κι εμένα, που το διαβάζει.... Είμαι παρών να ενισχύσω το έργο σας, να προστατέψω το ρόλο σας, να κάνω τα παιδιά μου να αγαπήσουν το δάσκαλο και το σχολείο τους.
    ΥΓ. Είμαι 100% ειλικρινής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαίρομαι κι εγώ ειλικρινά!
    Η παιδεία χτίζεται με τέτοιου είδους ουσιαστικές παρουσίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Eύστοχη ανάρτηση και καθώς εκφράζει και εμένα, θα την άξιοποιήσω και εγώ στο ιστολόγιο μου.
    Με την κατάλληλη παραπομπή, βεβαίως, βεβαίως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, vivian!
      Είναι πολύ ευγενικό από τη μεριά σου που ενημερώνεις για τη χρήση του κειμένου (αν και δεν ζητώ κάτι τέτοιο) και φυσικά η δεοντολογία επιβάλλει την αναφορά της πηγής.
      Παίρνω αφορμή από το σχόλιό σου για να πω ότι σε αντίθετη κατεύθυνση μ'εσένα κινήθηκαν κάποιοι άλλοι, οι οποίοι χρησίμοποίησαν αυτό το κείμενο παρουσιάζοντάς το ως δικό τους, πράγμα απογοητευτικό για συναδέλφους.
      Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  8. Παρόλο που η λέξη δάσκαλος περιλαμβάνει και τη δασκάλα, για το συγκεκριμένο κείμενο θα πρότεινα να δήλωνες παρούσα. Γιατί σου αξίζει και σας αξίζει ως δασκάλα και δασκάλες. Το 'χω ξαναγράψει. Σας ζηλεύω για τον τρόπο και τα μέσα που έχετε σήμερα να δημιουργείτε και να επικοινωνείτε. Και φυσικά επώνυμα. Συγχαρητήρια! Νίκος Βόλτσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέχομαι τις παρατηρήσεις σου, αγαπητέ Νίκο,αλλά επέλεξα να εκφραστώ έτσι θεωρώντας πως εκφράζω την πλειονότητα των συναδέλφων, πέρα από φύλο και όνομα.
      Το κείμενο απευθύνεται σε γονείς,με αφορμή τις αποπροσανατολιστικές-κατά τη γνώμη μου-επιλογές του Υπουργείου, οι οποίες εστιάζουν στα ελαχίστως σημαντικά παραγνωρίζοντας όσα ουσιώδη καθημερινά συμβαίνουν μεταξύ μαθητών και δασκάλων μέσα και έξω πλέον απ'τις αίθουσες.
      Σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή