Σελίδες

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Το αγαπημένο μου αντικείμενο - Το ποδήλατο


Το αγαπημένο μου αντικείμενο

 Το αγαπημένο μου αντικείμενο είναι το λαγουδάκι μου, μη φανταστείτε αληθινό, αρκουδάκι είναι. Άμα δεν είχε και μεγάλα αυτιά θα νόμιζες πως είναι ένα ανθρωπάκι.
Φοράει μια ολόσωμη στολή με δύο στρόγγυλα κουμπιά και έναν άσπρο γιακά γύρω από το λαιμό του. Όλα σχεδόν πάνω του είναι πολύχρωμα, αφού τα ρούχα του έχουν χρώμα κίτρινο, βεραμάν, ροζ το ίδιο και το καπέλο του ακόμα και το εσωτερικό των αυτιών του έχει χρώμα κίτρινο και βεραμάν.
Η μύτη του είναι ροζ και τα μάτια του μαύρα σαν χάντρες. Το υπόλοιπο μέρος του σώματος του είναι ολόλευκο και απαλό σαν πούπουλο. Γι΄ αυτό μ΄ αρέσει να το κρατάω σφιχτά στην αγκαλιά μου.

Νίκη Δ., Στ1΄ 


Το ποδήλατο

Μια μέρα βγήκα με τη φίλη μου για να κάνουμε βόλτα και για να δούμε βιτρίνες πολλών μαγαζιών. Εκεί που περπατούσαμε, σταματήσαμε σε ένα μαγαζί που πουλούσε ποδήλατα. Έτσι η φίλη μου και εγώ πήγαμε πιο κοντά στο κατάστημα.
Υπήρχαν εκεί πολλά ωραία ποδήλατα. Στην κάθε μια μας μάς άρεσε και ένα διαφορετικό ποδήλατο. Εμένα μου άρεσε ένα κόκκινο ποδήλατο, που είχε μαύρες ρόδες και τα συρματάκια που είχε πάνω του ήταν και αυτά σε μαύρα χρώμα. Στο τιμόνι του ποδηλάτου υπήρχαν δύο στηρίγματα τα οποία ενώνονταν με τα φρένα. Αυτά τα στηρίγματα είχαν κόκκινο χρώμα και τα φρένα του ποδηλάτου ήταν μαύρα όπως και η σέλα του.
Αυτό το ποδήλατο μου άρεσε πολύ, γιατί μου έκανε μεγάλη εντύπωση το κοκκινωπό του χρώμα και γιατί αυτό το ποδήλατο ήταν για την ηλικία μου. 

Λύγια Ασ., Στ1΄


3 σχόλια:

  1. Παρα πολυ ωραιο καναμε και εμεις μια εκθεση για το ποδήλατο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για εκτη δηνοτικου ηταν απαισιο σαν εκπαιδευτικοσ πολύ για μωρα ουτε ένα 2 χρονο δεν γραφει ετσι ΑΠΑΙΣΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλουτσικο δεν ειναι πολυ καλο πρεπρι να βακεισ το ποδηλατο σου μπροστα σου και να το παιριγραψεισ τι χρομα εχει τα χαρακτιριστικα του ποσ το πηρεσ και σκεψεισ κα συνεσθηματα επεισ συμφονο με τον/την αποπανο ειναιΑΠΑΙΣΙΟ για ΣΤ παο ΣΤ και το καταλαβαινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή